Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Термін відправки 1-3 робочих дні Вартість: від 50 грн (в залежності від габаритів продукції)
- Адресна доставка кур'єром здійснюється службами доставки "Нова Пошта" і "Укрпошта" Термін відправки 1-6 робочих дні Доставка замовлення до дверей (працює по всій Україні) Вартість: від 50 грн (в залежності від габаритів продукції і служби доставки)
- Термін відправки 3-6 робочих дні Вартість: від 25 грн (залежно від габаритів продукції та типу доставки "Стандарт", "Експрес") Післясплатою передоплата 150 грн
Способи оплати
- Безпечна онлайн оплата на Prom.ua! Якщо товар не підійде або ви відмовитеся від замовлення, гроші повернуться вам на карту.
- Оплата за замовлення при отриманні товару на відділенні Нової Пошти
- ФЛП Мурад Наталья Сергеевна IBAN: UA883220010000026001330172312 ИПН/ЕГРПОУ: 2805915303
Гарантія:
Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не відповідає формі, розмірам, фасону, кольору, розміру або з інших причин. їх використовували за призначенням.
Обмін товарних якостей провадиться виключно на основі фундаментальних, якщо він не використовується і якщо зберігається його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики.
При поверненні товару вартість пересилання не повертається!
Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не мав відстеження використання!
ВАЖЛИВО!
Обов'язково перевіряйте товар під час отримання на складі перевізника, незалежно від того, накладений це платіж або за повною передоплатою! Покидаючи відділення транспортної компанії, Ви погоджуєтеся з комплектацією отриманої посилки та претензій до магазину не маєте. Якщо у Вас виникли питання під час отримання посилки, зв'язатися з нами за номером: +380 (66) 906-06-33, не покидаючи транспортної компанії та не пошкоджуючи цілісності паковання, ярликів, плівки, — товарний вигляд має бути збереженим.
Обмін товарних якостей провадиться виключно на основі фундаментальних, якщо він не використовується і якщо зберігається його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики.
При поверненні товару вартість пересилання не повертається!
Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не мав відстеження використання!
ВАЖЛИВО!
Обов'язково перевіряйте товар під час отримання на складі перевізника, незалежно від того, накладений це платіж або за повною передоплатою! Покидаючи відділення транспортної компанії, Ви погоджуєтеся з комплектацією отриманої посилки та претензій до магазину не маєте. Якщо у Вас виникли питання під час отримання посилки, зв'язатися з нами за номером: +380 (66) 906-06-33, не покидаючи транспортної компанії та не пошкоджуючи цілісності паковання, ярликів, плівки, — товарний вигляд має бути збереженим.