Кошик
412 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:00 найближчого робочого дня (завтра, 20.06).

+380 (66) 906-06-33
Грушевського 5, Харків, Україна
Probeg2.in.ua - світлові прилади автомобіля
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 дней після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості Обмін та повернення товарів здійснюється поштовими компаніями "Нова пошта", "Укрпошта" або за адресою Грушевського 5, Харків, Україна. Для вирішення питань обміну та повернення товару - зателефонуйте нашому менеджеру за телефоном +380 (66) 906-06-33 або напишіть листа на адресу natalimurad27@gmail Умови повернення товару належної якості Відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" є дві причини, через які покупець може повернути або обміняти придбаний ним товар: 1. якщо товар не відповідає якості, заявленій виробником; 2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якихось причин не влаштовує покупця. Товар, що повертається, повинен бути належної якості, а саме: - упаковка не пошкоджена - комплектність повна - відсутні механічні пошкодження - товар, що повертається, повинен бути належної якості. Повернення товару може бути здійснене протягом 14 днів з дати його отримання. Повернення здійснюється за рахунок Відправника. Повернення коштів здійснюється зручним для покупця способом протягом 3 робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем. Умови повернення товару неналежної якості: Відповідно до ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення недоліків протягом встановленого гарантійного строку споживач у порядку та у строки, встановлені законом, має право вимагати: - пропорційного зменшення ціни; - безоплатного усунення недоліків товару; - відшкодування витрат на усунення недоліків товару. - у разі виявлення недоліків товару, які не підлягають усуненню, Клієнт має право вимагати заміни товару або повернення грошей. Інформування про отримання товару неналежної якості має бути здійснене в перші 24 години після отримання товару Замовником шляхом телефонного дзвінка, повідомлення на електронну пошту natalimurad27@gmail у месенджері Viber за телефоном +380 (66) 906-06-33 Повернення здійснюється за рахунок отримувача. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3 робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner